FANDOM

Ez egy titkos társaság, melynek tagjai nagyrészt a Londoni és New York-i elitből kerültek ki.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-A Társaság céljai, filozófiája:

A társaságon belül mindnyájan az ősi egyiptomi hitet vallották, persze annak is egy különös, okkult változatát, melynek lényege, hogy a legenda szerint Amset-Ra fáraó sírjának megtalálásával felfedhető lenne a titok, hogy megszerezhessék azokat az erőket, melynek segítségével visszaállíthatják az ősi birodalom dicsőségét, és hatalmát. Legalábbis a legtöbb tag ebben hitt, az igazság az volt, hogy nem sokkal azután, hogy a híres felfedező, Frederic August Connely, Lord Jericho Idai meggyilkolása után visszaszökött Londonba, és kigyógyította magát rákbetegségéből Adalard Roulline elixírjével, és felvette a Sir William Palmer Phineas nevet, téveszmék kezdték el gyötörni. Eme megingott elméjének eredményeképp hozta létre a társaságot, melynek valós célja a brit gyarmatosítás folytatása volt. Persze erről csak a vezetők tudtak.

-Szertartásaik:

Básztet lányainak szertartása: A társaság tagjai a nagyterem oszlopainak árnyékában körbeállja a középen körben álló kiválasztott leányokat(Básztet maszkban és csuhában). A két szertartásmester belép a terembe, majd az egyik(Thot maszkban) mindegyik leánynál elvégzi a szájnyitó szertartást, közben a másik(Anubisz maszkban) leveszi róluk a csuhát. Ezek után az immár egyszál maszkban lévő hölgyek kilépnek a tömegbe, hogy kiválasszák az aznap estére szánt beavatottakat.

A szívmérő szertartás: Az ősi szívmérő szertartás alapján.

Szahmet és Szobek harc: Ez tulajdonképpen egy női gladiátor viadal.

-Ismert tagjai:

-Sir William Palmer Phineas(főnagymester - Ra maszk)

-Nofret(állítólag Amset-Ra leszármazottja)

-Krieger von Staven(főszertartásmester - Anubisz maszk)

- (al szertartásmester - Thot maszk)

- (rituál harcos - Szahmet maszk)

- (Básztet leány - Básztet maszk)

-Apróságok:

-A társaságot a Tágra zárt szemekben lévő társaság ihlette.

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki