FANDOM

Abelia a "Ra fiai" egyik tagja, Lord Jericho Idai lánya, Lara jones féltestvére, valamint Archibald Hale tanítványa.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Lady Boyle(Dishonored), Ennis(Baccano),

-Előélete:

1900-ban született, a kicsapongó Lord Jericho Idai első házasságából való lányaként. Apja gondoskodott róla, azonban a vitákat(aminek oka Jericho Haley Jones nevű szeretője volt), így a kislány egyre csak szabadulni akart a szülői házból. Meg is történt, csak nem egészen úgy, ahogy ő gondolta, 8 éves korában az apja barátja, Jean de' Sablie vendégül látta egy hétre a kislányt, azonban amikor a hazavivő hajót várta a kikötőben, egy csapat bandita el akarta rabolni őt, ám hirtelen feltűnt, az éppen akkor arra járó John Thunder, akinek sikerült megmentenie a kislányt, és mivel a kislány tiltakozott az ellen, hogy John hazavigye, így az egyiptológus jóbarátja, Archibald Hale gondjaira bízta, aki felnevelte őt, saját lánya és tanítványaként. Később, 1927-ben azonban Archibald elmegyógyintézetbe került, mivel a "Ra fiai" hiába próbálták meg Archibaldot csatlakozásra bírni, így 27 évesen Abelia mást nem tudván tenni, csatlakozott a titkos társasághoz.

-Külső és Személyiség:

Abelia sanyarú gyerekkorának eseményei nem múltak el nyomtalanul, hiába adta a nagyvilági nemeshölgy látszatát, lelke legmélyén ugyanaz a segítségért kiáltó kislány maradt, amíg nem találkozott Jack-el és csapatával 1928-ban.

Egy fekete bársonyöltönyt viselt, aminek nemcsak divatbeli okai voltak, hanem tudat alatt ezzel akarta kompenzálni, hogy kénytelen egy kegyetlen, férfiak uralta világban élni, így egyfajta fiú megtestesítést jelentett számára ez a ruhanemű. Ezenkívül kopottas-szőke haja volt, és igen magas volt.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-Az abelia "lélegzetet" jelent.

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki