FANDOM

Adalard egy francia professzor, Susanne de' Sablie nevelője, Dr. Kilroy barátja.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Saját ötlet

-Előélete:

Fiatalkora nem ismert, kivéve, hogy amikor Susanne apja "eltűnt", rábízták a kicsit. Eközben továbbra sem hagyott fel alkimista kísérleteivel, hogy megtalálja az örök élet titkát. Kutatásai alapján biztos volt benne, hogy a végső választ Tibet elveszett legendája rejti, azaz Shangri-La! Mivel Susanne az ő nevelésében élt, így amikor 1922-ben a "Vörös Sárkányok" megpróbálták behajtani Susanne apjának adósságát, azt gondolták, a lány is tudja, hol lehet, azonban a királyság helyéről kizárólag Roger Mcmahovic-nak voltak információi. Végül, 1924-re Adalard-nak egy olyan elixírt sikerült gyártania, ami egy órára olyan képességgel ruházza fel annak fogyasztóját, mellyel sebezhetetlenné válik!

The elixir.jpg

Csakhogy a további kutatásokhoz pénzre volt szüksége, így elkezdte árulni az italt, ehhez felhasználta Jaquest, aki csupán egy ízes italnak gondolta Adalard csodaszerét. Sajnos Adalard egy laborrobbanásban meghalt 1929-ben, mielőtt kifejleszthette volna azt az italt, amely halhatatlanságot ad. Desiré Lemar, new york-i nemeshölgy arra is rájött, hogy az italt rózsavízzel együtt bevéve örök fiatalságot is nyerhetünk(persze csak rendszeres használat esetén).

-Külső és Személyiség:

Adalard meglehetősen magas és vékony testalkatú volt, és szinte mindig magán hordta a keménykalapját.

Szívélyes, intelligens úriembernek ismerték.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-Az Adalard annyit tesz: "Nemesi erő".

-Kilroy csak Arthos-nak becézte.

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki