FANDOM

Nedzsd és Hidzsáz nagy hatalmú hercege, Ahmet Malik al-Sayf Mathakhah bátyja, Cornelia Dadwood nagybátyja.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Admirális Generális Aladeen(A Diktátor),

-Előélete:

1910-ben került hatalomra, egy hónappal azután, hogy öccsét felségsértés vádjával börtönbe vetette, miután az egy vita közben rátámadt egy késsel. Ezek után az előbb említett nagy hatalmú ura lett, rendkívüli vagyonnal és rendkívüli politikai befolyással, ezért is volt fontos, hogy az 1925-ös marokkói látogatása során a diplomaták igyekezzenek, hogy megőrizzék a nemzetek közti békét, azonban nem sejtette testvére mesterkedését ellene, sem azt, hogy angol félvér unokahuga, Cornelia titkos viszonyt ápol Évariste Beyler, Idegenlégiós századossal.

-Külső és Személyiség:

Hiú, költekező és harsány személyiség volt, és hiába tűnhetett ostobának, valójában egy rendkívüli politikus elme volt.

Közte és tesvére között az egyetlen külsőbeli különbség az volt, hogy Aladeen-nak sokkal nagyobb volt a szakálla(no meg az egyenruháját borító rengeteg kitüntetésről, és aranymennyiségről se feledkezzünk meg).

-Szerelmi élete:

Nem ismert, de tekintve, milyen rajongótábora volt és hogy milyen hatásos, hastáncosnőkkel körített, látványos belépői voltak, valószínűleg e téren se szenvedett hiányt.

-Apróságok:

-Az Aladdin név jelentése: "A hit diadala", ezen kívűl utóneve kisebb szópoénnal élva utal az angol "motherfucker" szlenszóra.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki