FANDOM

Alfred San Francisco egyik elegáns bárjának, a Persephone Club-nak volt a tulajdonosa.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Steve Barker(Bioshock),

-Előélete:

Annak idején, a '40-es években New York egyik nagy alvilági személyisége volt. Akkor hagyta el a várost, amikor egy Morgan Reynolds nevű fickóval kötött, balul elsült üzlet vége az lett, hogy egy szerencsétlen lövöldözés során Morgan lelőtte Alfred nejét. Amikor Morgan elmenekülve előle, San Francisco-ba költözött, Alfred követte őt, de az egész várost átkutatva sem talált rá, így gondolta, új életet kezd, távol a kockázatos alvilágtól. Így megnyitotta elegáns, de anyagi gondokkal küzdő tejbárját, a Persephone Club-ot, mely azután lett felkapott, hogy egy Raymond Morigan nevű fickó felajánlott neki egy kedvező üzleti lehetőséget, nevezetesen, hogy különböző csempészett drogokat kevernek a tejbe. Később igen jó kapcsolatba került Lorraine Deckhardt énekessel, aki az elhunyt feleségére emlékeztette.

-Külső és Személyiség:

San Francisco-ban semmilyen törvénytelen dologban nem vett részt önként, mivel arról, hogy Raymond valójában Morgan, és az egész drogbizniszről semmi tudomása nem volt.

-Szerelmi élete:

Feleségén kívül nem ismert.

-Apróságok:

-Az Alfred jelentése: "tanács".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki