FANDOM

Alec Pierce és Jools Slade volt kutatótársa, Lucia Mable testvére.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Zoltai András

-Stílusminta: Robert Lutece(Bioshock Infinite: BAS),

-Előélete:

Valamikor egy megbecsült tudományos kamara egyik kitüntetett tagja volt, amíg az alkohol problémái miatt ki nem rúgták, ám Alec felkarolta az ifjú tehetséget, miután az felfedezte a Mortiferum Quid Viderim-et 1948-ban. Később azonban összetűzései támadtak Jools Slade-el, a másik e szeren dolgozó kutatóval. A helyzet csak tovább fajult, amikor Alec az 1948-as felfedezése után pár hónapra rá meghalt, mivel magán végezte el a kísérleteit. Andrew próbálta megsemmisíteni az egész kutatási anyagot 1950-ben, de Jools betört a házába, és amikor el akarta lopni az iratokat letartóztatták. Mindezidáig az ikertestvére, Lucia csendben meghúzódott a háttérben, ám ezek után rávette a bátyját, hogy inkább vonuljon vissza a tudományos pályától, amit ő meg is tett. Csakhogy a múlt kísérteni kezdte, amikor Raymond Morigan kapcsolatai és befolyása kapcsán Jools kiszabadulni látszott az Alcatraz-ból, így Andrew-nak menekülnie kellett Raymond tagbaszakadt csatlósai elől, New Orleans-ba.

-Külső és Személyiség:

Andrew-t Slade letartóztatása után álmatlanság és pánikrohamok gyötörték, ugyanis folyamatosan rettegett Slade bosszújától.

A testvérével egyformán divatosak voltak: egymáshoz illő öltöny és kosztüm, egyforma hajszín, sőt egyforma cigaretta márka is.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-Az Andrew azt jelenti: "harcos".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki