FANDOM

Dr. Hale egy egyiptológus professzor, később Abelia Taylor nevelője lett.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Archibald Hale(LEGO Pharaoh's Quest), Harold Oxley(Indiana Jones 4), Sophocles Sarcophagus(Tintin: A Fáraó szivarjai), Allen Chamberlain(A Múmia),

-Előélete:

1880-ban született, Londonban. Fiatal felnőtt korára a Cambridge-i és az Oxford-i egyetem egyik legnagyrabecsültebb kutatója lett. Akkor ismerte meg Charles E. Kilroy-t, és John Thunder-t, amikor azok híres kutatóként jelentkeztek az egyetemen. Johnathan később, 1908-ban Archibald gondjaira bízott egy Abelia nevű kislányt, akit Párizsban mentett meg egy csapatnyi erőszakos banditától. Két évvel később nagy segítséget kapott eme két férfitól, ugyanis elhatározta, hogy megtalálja az évszázados legendák által övezett Ubart. A tudós csapatot Johnathan fia, Jack is elkísérte. Sajnos Hale-nek nem sikerült megtalálnia a várost, ugyanis a kitörő Arábiai háború gátolta a további keresést. Így Archibald Egyiptomba költözött, ahol 9 évnyi kutatómunka után sikerült egy újabb expedíciós csoportot szerveznie(benne az idegenlégióból dezertáló Jack-el, és az ifjú egyiptológus Mary Smith-el), melynek célja ezúttal Amset-Ra fáraó sírjának megtalálása volt, ennek az expedíciónak viszont rejtélyes gyilkosságok vetettek véget, melyek után Archibald visszaköltözött Londonba. 1925-ben, Marokkóban találkozott ismét Jack-el, miután egy eltitkolt expedíció meghozta a hosszú kutatás gyümölcsét, és immáron Ubar városának kincseivel tartott haza, nem számítva a kincsekre éhes csempészekre, akikkel Jack bánt el. Sajnos az egyik ilyen ereklye egy kehely volt, mely aztán Archibald személyes ivóalkalmatosságává vált, viszont a kehely belseje olyan fémötvözetből készült, amely az abból fogyasztott alkoholok hatására lassan elvette a megbecsült tudós józan eszét, s így diliházba került.

-Külső és Személyiség:

Archibald egy szétszórt, ugyanakkor követhetetlenül gyors, és összetett gondolkodású ember volt.

Könnyen megismerhető volt jellegzetes kecskeszakálláról, fezéről, és pipájáról.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-Az Archibald név annyit tesz: "püspöki segéd".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki