FANDOM

Caroline, teljes neve Caroline Bridgefield, egy Nassaui kurtizán, Catherine társa, Bencsparrow szeretője.

-Megjelenés: Kalózok a Karib-tengeren: a Fekete Lobogó alatt

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Saját ötlet, de a Catherine-el közös párosa: Scarlett & Giselle(Karib-tenger kalózai)

-Előélete:

Londonban látta meg a napvilágot 1683-ban,ahol szüleivel egy elég jövedelmező fűszerkereskedést üzemeltettek, amíg egy részegeskedő városi banda porig nem égette azt, ezek után apjának elege lett, és az egész családdal Karolinába költözött.

Szülei halála után egy angol kalóz "nejeként" került el Nassauba, ahol a "férje" egy kurtizántól szerzett szifilisz-fertőzésben hunyt el, nem sokkal a nászéjszakájuk előtt.

1702-ben megismerte, és összebarátkozott Catherine-el, akivel később Sparrow szeretőivé váltak.

-Külső és Személyiség:

Onnantól kezdve, hogy összeállt Catherine-al, egyfajta nővérként gondoskodott róla. Sparrow szavai szerint: "Ők ketten tényleg olyanok voltak, mint a tűz és a víz, Catherine feltüzelt, de Caroline volt aki gondviselőként mindkettőnk részegült elmélyéről valahogy gondoskodott." Általában, úgy viselkedett, mint egy tipikus angol háziasszony, valamint gyakran káromkodott, személyiségétől idegen módon.

-Szerelmi élete:

Sparrow volt az egyetlen komolyabb férfi az életében.

-Apróságok:

-A neve azt jelenti: "Ember".

-Egy egyszeri említésből tudjuk, hogy Caroline 25 Shilling egy órára.

Fájl:Catherine&caroline.jpg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki