FANDOM

Christopher Comstock egy karibi kalóz.

-Valós megfelelője: Kovács Kristóf István,

-Stílusminta: James Flint(Fekete Vitorlák), Sheamus(WWE),

-Előélete:

Bristolban született, 1676-ban, egy olyan család sarjaként, aminek ősei közt hosszan sorakoznak bátor tengerészek, és hősies kapitányok. 1704 Áprilisában elhagyván feleségét, Jennifert elutazott Sevilla-ba, ahol besorozták egy spanyol hadihajóra, ahol egy angolul is tudó tengerész lett a tolmácsa. Ugyanezév Szeptemberében kiszabadította Ben William Sparrowt arról a hajóról, amin szolgált, és mivel Sparrow egyedül nem tudott volna elszökni, ketten egy kisebb csónakkal visszajutottak a Nagy-Inagua-ra, ahol Comstock-ot Sparrow másodtisztjévé fogadta.

-Külső és Személyiség:

Comstock egyszerűen összefoglalva Sparrow egyik, ha nem a legkegyetlenebb embere volt. Egyszer egy csata során egy spanyol tengerész kiütötte a kezéből a tört, mire Christopher a földre vitte, és elharapta a torkát! Amikor kikötöttek gyakran csak azért kereste fel a kocsmákat, hogy verekedést szítson(más oka nagyon nem lehetett, lévén, hogy szinte alig fogyasztott rumot).

-Szerelmi élete:

Feleségén, Jenny-n kívűl más nőről nincs tudomásunk, bár az biztos, hogy Sparrow-hoz hasnlóan igen népszerű volt a bordélybeli szalyháknál is.

-Apróságok:

-A Christopher név jelentése: "Krisztust-vivő".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki