FANDOM

A Cyborganic egy jövőbeli program, melynek segítségével tudtak robotokat alkotni, valamint robotikus részekkel felruházni embereket. Alkalmazója, tulajdonosa, és elsődleges fejlesztője: Genesis Industries.

-Megjelenés: Starforce

-Történet:

-A programot a 2020-as években kezdték el, melynek első eredménye az A-1-es kiborg volt. A bionikus beépítéseknek köszönhetően hihetetlen fizikai teljesítményekre volt képes, és 124 évig élt! Számos kísérletet tettek, hogy az elmét is fejleszteni tudják, ám a kísérleti alanyok vagy meghaltak, vagy beleőrültek a tesztekbe, így az ezirányú Cyborganicokat leállították, örökre.

-A Fejlesztések:

-A Cyborganic program sokrétű robot-technológiával foglalkozott, többek között: Kiborgok(félig ember, félig gép), Androidok és Günoidok(az előbbi férfi, az utóbbi nőnemű, emberszabású robot).

-Az első nagy áttörés 2659-ben érték el L.I.S.A. 5-el, ő volt az első robot, amely képes volt érzelmekre, és az emberhez hasonlóan racionálisan gondolkodni. Innentől kezdve a robotok is ugyanolyan polgárnak minősültek, így ugyanúgy vonatkoztak rájuk a polgári jogok.

-Apróságok:

-Az külön érdekes, hogy nem lehet gyerekük, de joguk van adoptáltatni.

-Annak érdekében, hogy ne törjék meg a természet rendjét, megakadályozzák a túlnépesedést, és hogy az esetleges robot bűnözőknek is ugyanúgy számítsanak a börtönben letöltött évek, a robotok úgy vannak beállítva, hogy 100 évig élnek.

-Azon a jövőben is folytak a viták, hogy vajon meddig ember az ember, és honnan gép(bár a jogok és egyaránt mindkét félnél meglévő öntudat okán nem olyan nagy filozófiai kérdés ez, ez inkább a rasszizmus területére ment át ez a kérdés), de az sokkal inkább kérdéses, hogy az embereknek joguk van e úgymond "Istent játszani", ebben a témában a legnagyobb szakértő a híres filozófus, és író Joseph Slater.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki