FANDOM

Dr. Kilroy egy archeológus, történész volt, egyben Jack Thunder és Susanne de' Sablie kiskori tanítója.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Szonda Árpád

-Stílusminta: Dr. Kilroy(LEGO Adventurers),

-Előélete:

1862-ben született, Skóciában, Ediburgh-ben született(a családjának felmenői között állítólag szép számmal akadnak bátor harcosok). Huszonévesen már Londonban élt, ahol később összebarátkozott John Thunderrel, akinek később a fiát, Jacket tanította, mint magántanár. Az ifjú kalandor 17 évesen egy expedícióra is elkísérte a professzort, az apjával és Archibald Hale-el egyetemben, mely során Ubar sivatagi városát keresték. Később, egy 1914-es Dél-Amerikai expedíció során is a professzorral tartott, azonban a kutatást vakvágányra futott.1917-ben régi barátja az Oxfordról, Adalard Roulline meghívta Párizsba a Sorbonne egyetemre egy fontos ügy okán. Ez nem volt más, mint az akkor 13 éves Susanne, aki rendkívüli tehetséget mutatott a történelmi ismeretekben, és egyéb számtalan kvalétása is akadt, ezért Jack mellett az ő tanítója is lett, Jack pedig akkor Brazilíában maradt. Amikor Jack Párizsba költözött, Kilroy ekkor éppen Susanne tanításával foglalkozott, Jack pedig elfeledkezett, Kilroyról és az általa említett lányról, így akkor nem találkoztak. Jack később meghívta Kilroy-t ,hogy legyen az utitársa a "Nagy Világkörüli Futam" során.

-Külső és Személyiség:

Az elegáns pofaszakállt leszámítva, egy az egyben úgy néz ki,mint ikertestére, Archibald.

Általában rendkívül higgadt, bohókás öregemberként viselkedett, kivéve, ha siettet. Jacket mindig úgy kezelte, mintha az unokája lett volna.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.2

-Apróságok:

-A Charles jelentése: "férfi", az Ernest-é pedig: "komoly ügy".

-Adalard barátja mindig Porthos-nak szólította, mivel az egyik kedvenc közös könyvük Dumas-tól a "Három Testőr".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki