FANDOM

Frederic-ként az 1920-as évek egyik híres felfedezője volt, Dr. Charles Kilroy barátja, később azonban William P. Phineas néven a "Ra fiai" nevű titkos társaság vezetője lett.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Zachary Hale Comstock(Bioshock Infinite), Charles J. Muntz(Fel),

-Előélete:

1868-ban született, Londonban, a jó hírű Connely család legidősebb fiaként. Később felnőttkorára az akkor ismert egyik legelismertebb felfedezőjévé vált(ő volt az első ember, aki hőlégballonnal utazott az Antarktiszra). A Kalandorok Nemzetközi Társaságának egyik befolyásos tagjaként szép életet élt, Jack Thunderrel 1922-ben, a "Nagy Világkörüli Futamhoz" alkalmával találkozott, amikor Kilroy kölcsönkérte Connely zeppelinjét. Az alku szerint Londonban átadja, ám a megbeszélt időpontban, Kantonban visszakéri, persze az nem volt benne az alkuban, hogy először a léghajó motorjait Walter Z. Richardson robbantja fel, aztán Kínában lelövik az égről! Connely nagynehezen hazautazott, és ekkor az élete gyökeresen megváltozott. 1923-ban megtudta, hogy súlyos rákbetegségben szenved, az orvosok nem találtak rá megoldást, azonban egy azévben tartott New Yorki partin fülébe jutott, hogy a házigazda, Lord Jericho Idai egyike azon befektetőknek, akik pézzel támogatnák Jaques csodaelixírjének terjesztését. Így aznap este(a Lyman család tagjaival egyetemben) betört Jericho házába, ott végzett vele, és a 4 üvegből egyet ellopva visszamenekült, Londonba, ahol felvette a William Palmer Phineas nevet és beférkőzött a Londoni és a New York-i felsőbb osztály soraiba. Itt aztán az orientalistákat maga mellé állítva megalapította titkos társaságát, a "Ra fiai"-t.

-Külső és Személyiség:

Connely egy aljas, számító, pénz és hatalomsóvár gazember volt!

Kezdetben egy angol úriember látszatát keltette, később szakállat növesztett, hogy még véletlenül se ismerjék fel.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A Frederic azt jelenti: "béketeremtő", az August: "tiszteletreméltót", A William: "elszánt sisakot", A Palmer pedig: "pálmát".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki