FANDOM

Giselle egy francia származású utazó-ereklyevadász és író, Jack egyik szeretője.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Parasoul(Skullgirls), Elsa Schneider(Indiana Jones és az utolsó kereszteslovag), Adele Blanc Sec(Adéle és a múmiák rejtélye), Myrtle Wilson(A Nagy Gatsby),

-Előélete:

Nem ismert.

-Külső és Személyiség:

Giselle egy pallérozott elméjű, szenvedélyes nő volt.

Vérvörös haja, és nagy bociszemei voltak, melyek MELLett nem elhanyagolandóak hosszú combjai, és méretes keblei sem.

-Szerelmi élete:

A "Nagy Világkörüli Futam" során Jack először vele került romantikus viszonyba, azonban később Giselle nem tudta tovább titkolni érzéseit utitársa, Helen Trennet irányába, így amikor együtt elhagyták Egyiptomot, Giselle egy levélben kérte Jack megértését, aki ezután Susanne de' Sablie-vel melegedett össze, aki azonban Bombayban megtalálta a levelet a kalandor férfi poggyászai között. Ezek után Susanne megharagudott Jack-re, amiért az úgy tűnt, inkább Giselle-t szereti igazán, melyen az sem segített, hogy aztán Jack ismét összetalálkozott Giselle-el, a "Emerald Radja" nevű vonaton.

Később, 1925-ben ismét keresztezték egymás útját, mikor is Giselle Marokkóba utazott egy romantikus regény megírásához szükséges inspirációért az 1. részben elnyert 100.000 dollárból, miközben Jack Amon jogarát kereste.

-Apróságok:

-A neve annyit tesz: "túsz".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki