FANDOM

Isabelle egy francia származású nemeshölgy, egyben színésznő.

Lefleur Tonight-0.jpg

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Székely Noémi

-Stílusminta: Natalia Willford(Blacksad: Somewhere Within the Shadows), Alma Mayer(Blacksad: Red Soul), Emma Murdoch/Anna(Sötét Város), Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Edith Piaf,

-Előélete:

1928-ban született, Párizsban, ahol egy nemesi család nevelésében élt, amíg 1940 Májusában el nem hagyta az országot a német megszállás elől, oldalán kiskori nevelőnőjével, Norah Goldsmith-el. A háború végéig Londonban élt, ahol a tanulmányait is folytatta, nem titkolt céljával, hogy színésznő lehessen. 1946-ban, 18 évesen költözött vissza a szülővárosába, ahol egy évvel később már egy amatőr színházban játszott. 1947 nyarán nem találkozott Jason Monroe-val, akivel az egész nyarat együtt töltötte, ám Jason-nek sajnos letelt a szabadsága, hazahívta a rendőri kötelesség, ezek után évekig nem látták egymást. Már ekkoriban is egy kisebb filmben szerepelt, majd miután felfigyeltek a tehetségére, egyre komolyabb szerepeket kapott, például az idősödő Lawrence Reinhardt kalandfilmjeiben. Az igazi áttörést azonban az 1949-ben bemutatott "Ha el kéne vesztenem" című alkotás volt, melybe már főszerepet kapott! Ugyanezen évben sajnos egy rossz hír is érte a színésznőt, mivel Jason egy telefont intézett hozzá, könyörögve, hogy fogadja vissza, de Isabelle dühösen rácsapta a kagylót, amiért az elmúlt két évben teljesen megfeledkezett róla, és mert Monroe a hívást részegen intézte, nem éppen úriemberhez méltó szavakat használva. Később egy időre Olaszországba költözött, ahol egy hosszabb projekt erejéig tartózkodott, egészen '55-ig.

Parisian embers.jpg

Utána San Francisco-ba költözött, ahol egy évig két film közötti lazítással töltötte az idejét, majd '57 ismét egy termékeny évnek bizonyult, mivel ez évben két dal erejéig együtt szerepelt Paulette von Black-el és Lorraine Deckhardt-al, Nolan Colburn "Angyalka" című lemezén, valamint ekkor forgatták és mutatták be "Az Ördögnél is Gyorsabb" című filmjét.

1949.jpg

-Külső és Személyiség:

A külsejét meglátva az embert rögtön megfogta a látványa, de amint a személyesen is megismerte, úgy érezték, hogy egy minden értelemben tökéletes dívával áll szemben. Épp emiatt akadt számtalan utálója is, akik viszont semmit sem tudtak a fejében rejtőző hajlamokról és kételyekről.

Sötétbarna haja volt, melyben furcsamód volt egy világosabb folt. Általában fekete szalonruhában járt, de sokszor szerette a fiatalos, szabad ruhákat is, amiket a legtöbb filmjében is hordott.

-Szerelmi élete:

Jason-ön kívül nem ismert, hacsak nem sikerültek a vártnál jobban a forgatások utáni partik(már ha lehet hinni a pletykáknak)!

-Apróságok:

-Az Isabelle annyit tesz: "Isteni eskü".

-Minden jelenetben, amiben Isabelle szerepel, megjelenik a rózsa, mint virág, szimbólum, vagy bármi más vonatkozásban.

-Ismert filmjei:

-"Ha el kéne vesztenem"(1949)

-"Majdnem kék"(1951)

-"Éjszakai rohanás"(1953)

-"A Csodálatos Demetrio"(1954)

-"Találkozás Velencében"(1955)

-"Az Ördögnél is Gyorsabb"(1956)

-"Quem de Flumine"(1957)

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki