FANDOM

Jack egy angol privátér, Woodes Rogers egyik szövetségese, Sparrownak előbb ellene, majd barátja.

-Megjelenés: Kalózok a Karib-tengeren: a Fekete Lobogó alatt

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: James Flint(Fekete Vitorlák), Haytham Kenway(Assassin's Creed 3), El-Tiburón koncepciórajz(Assassin's Creed 4)

-Előélete:

Bristolban született 1677-ben, egy hajóács és a parlamenti fehér ház egyik képviselőjének a nejének a fiaként.

Szerencsére szüleinek sikerült viszonyukat titokban tartaniuk, azonban Jack apja egy hajó-építő dokkon történt baleset következtében életét vesztette, így Jack nemesi körülmények között nőtt fel anyja mellett.

18 éves korában, 1695-ben besorozták a királyi haditengerészethez, ahol kemény munkával, 5 év alatt előlépett kapitánnyá.

Innentől kezdve híres-hírhedt privátérként járta a vizeket, Őfelsége nevében, vagyonát állítólag Jean Bartól szerezte, ugyanis az megvesztegette és így nyugodtan hajózhatott tovább, bár mások ugyanezt állítják csak Thomas Tew-el.

A történetben először akkor tűnik fel, amikor egy titkos találkozón vesz részt barátjával, Woodes Rogers-el(akit a flottánál ismert meg), aki megbízza, hogy utazzon el Juan-Fernandez szigetére, és keresse meg Alexander Serlick-et, aki 1704-ben önként vállalta, hogy a szigeten marad, mivel a hajó parancsnoka, William Dampier hanyag vezetése miatt a hajó elhanyagolódott, és igen közel állt, hogy szétrohadjon.

-Külső és Személyiség:

Angol nemesi neveléséből adódóan rendkívül intelligens, és udvarias volt, de ahogy lassan egy lett a kalózok közül, átragadtak rá rossz tulajdonságok is, úgymint kegyetlenség, alkoholizmus, züllés.

"Külseje, amikor még privátér volt, egy díszes kapitányi ruhából állt, arca borotvált volt, haja pedig rendesen hátrafogott. Kalózként már egy színes kalózruhát viselt, szakállát meghagyta, haja rendezetlenül tincsekben lógott."-írja róla Woodes később.

-Szerelmi élete:

annak idején Kingstonban kivásárolt egy "Eliza" nevű nőt a rabszolgasorból, akivel aztán 2 évig eggyütt élt.

-Apróságok:

-A neve annyit tesz: "Helyébe lépő".

-A mellkasán lévő sebet egy párbaj során szerezte.

Fájl:Jack bergendose.jpg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki