FANDOM

Jack egy szabadúszó zsoldos, volt idegenlégiós, és utazó-kalandor-kincsvadász, emellett pedig a róla elnevezett széria hőse.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Csanálosi Bence/Ben C.(az Író)

-Stílusminta: Rick O'connel(A Múmia), Johnny Thunder(LEGO Adventurers), Nathan Drake(Uncharted), Booker Dewitt(Bioshock Infinite), Corvo Attano(Dishonored), Nathan Algreen(Az Utolsó Szamuráj), Frederick Georgee Abberline(A Pokolból),

-Előélete:

1894-ben született Londonban, anyja az amerikai származású, Anne, apja pedig a híres felfedező, Johnathan Thunder, aki fia születése pillanatában Arábiában tartózkodott. A gimnáziumot kijárván sokáig az apjával járta a világot, emellett pedig apja barátja Charles E. Kilroy professzor is tanította, így elsajátíthatott azokat a képességeket, amiknek nagy hasznát vette a későbbi kalandjai során. Egyik ilyen volt Ubar városa utáni kalandos, ámde sikertelen utazás.

1912-ben az apja elhatározta, hogy a családdal együtt kivándorolnak Amerikába, így a családi birtokot, a "Thunder Ranch-ot" Dr. Kilroy öccsére, Archibald-ra bízták. Ám a "Titanic"-ra esett a hajó-választás. Jack túlélte, ám szüleit elvesztette, majd ezek után egy évig a családi birtokon élt, de később elköltözött Párizsba. Itt élénk éjszakai életet élt, amíg 1914-ben be nem sorozták a francia hadseregbe az I. Világháború során, ám Kilroy maga mellé vette expedíciós-segédnek egy Dél-Amerikai ásatáshoz, melybe az aztékok ősvárosát, Aztlán-t keresték, így Jacknek sikerült elkerülnie a lövészárkok poklát. Brazíliában, Rio de Janiero-ban, amíg az expedíció tartott a szeretője volt egy Theresa Raminez nevű árvaházi gondozónak, de Jack és az ő szerelme futó kaland maradt.

Jack 1919-ben visszaköltözött Londonba, majd egy évvel késöbb Egyiptomba utazott, ahol a Francia-Idegeglégió-ban szolgált Jarvis Haddock álnéven, ahol megismerte későbbi legjobb barátját, és bajtársát a kalandokban, Daniel Blake-et, valamint André Mallock-ot(akit jack megmentett egy rasszista tiszttől), és végül Joe Creyson-t.

Legalábbis amíg 1921-ben, eltávja alatt meg nem ismerte az akkor még bizonyítási vágytól tüzelt Mary Smith-t, aki mindenképp meg akarta keresni egy elfeledett fáraó, Amset-Ra sírját, hogy ezáltal bizonyítson a Cambridgei tudosóknak. Számos neves kutató csatlakozott, azonban a 20 fős kutatócsoportból 10-en rejtélyes körülmények között elhunytak, így az expedíció bármiféle eredmény nélkül abbamaradt, Jack és Mary útjai pedig különváltak. Jack, hogy ennyi év után nyugalomra találjon, ismét a "Thunder Ranch"-on élt, ám 1922-ben levelet kapott New Yorkból egy bizonyos Nathaniel Walerian-től.

-Külső és Személyiség:

Jack egy izzig-vérig úriemberként ismerték, aki emellett híres volt műveltségéről, valamint hogy ezáltal számos kultúra szokásaiban jártas, valamint a Francia Idegenlégiós múltja miatt a pusztakezes és fegyverrel történő harcok sem idegenek tőle. Habár intelligens, megfontolt ember volt, mégis olykor hajlamos volt hallgatni a heves vérmérsékletére, és engedte szabadjára az olykor brutális, vagy nem megszokott módszereit.

A kor divatjával ellentétben arcát folyton egy rövidebb szakáll díszítette, amit gyakran megjegyeztek amikor ellátogatott egy-egy összejövetelre. Általában egyszerűbb öltönyt, barna bőrkabátot, és ballonkabátot viselt a városban, utazásai alkalmával viszont különböző terepruhákban utazott.

-Szerelmi élete:

-Apróságok:

-A Jack annyit tesz: "helyébe lépő".

-Jack bal karján egy tetoválás látható melyen egy egyiptomi Hórusz szem, egy piramis és egy napkorong szerepel egy körben, egyben Amset-Ra fáraó pecsétje.

Tattoo-0.jpg

-Az Idegenlégiós barátaival, Mallockkal, Joe-val és Dan-el közös csapatához, és a kalandjaikhoz klasszikus Rejtő-regények szolgáltatták az inspirációt.

-A barna kabátjának a karján egy egyiptomi shen szimbólum látható, amely az örök élet jelképe.

-A 4. részben viselt ingének hátán egy régi benzin gyártó cég logója látható.

Gas.jpg

-Az első részből megtudhatjuk, hogy Jack folyékonyan beszél arabul, viszont pocsékul franciául, az 5. részre viszont már egészen jól beszéli azt. Ezenkívül hallhatjuk még német és latin szavakat használni.

-Az idegenlégióból, és kalandjaiból megmaradt fegyverekből egy saját kis arzenált tartott fenn, amit az utazások során magával vitt, és a következőkből állt: 2 db Mauser C96-os pisztoly, egy Colt pisztoly, egy M1-es karabély, egy Tommy géppuska, és végül egy Springfield M1903-as mesterlövész fegyver.

-Idegenlégiós álneve, a Jarvis Haddock egy utalás a Tintin képregénysorozat egyik szereplőjére, Archibald Haddock-ra.

-Hivatalosan, mivel az első részben segítette Chenghuang Chin tábornokot, Jack papíron vörös csillag érdemrenddel ki van tüntetve.

-Másik különleges fegyvere egy egyedi kialakítású teleszkópos orgyilkos penge volt, amit Custis Lyman-tól szerzett, ám mielőtt ez hozzá jutott volna, szívesen gyűjtötte más, egzotikus vidékek pengéit, így például a tulajdonát képezi még egy indiai kukri , egy japán tanto, valamint egy dogon kés.-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki