FANDOM

A történet második részének elején hősünk éppen egy Manhattan hídról lelógó, kisiklott vonat egyik ülésén ül, tele sebekkel, alatta a szerelvény, amit valamiért nagyon el akar érni! Történetünk az idevezető eseményekkel kezd, mely szerint Jack az első rész óta eltelt két évben összebarátkozott egy Amerikába érkezett, Nathaniel Walerian örököseként egy nagy vagyonra szert tevő angol nemessel, Lord Jericho Idai-val, és a keresztapja lett Jericho lányának, Lara-nak. Közben tovább folytatja kincsvadász ügyeit, egész pontosan, miközben egy műkincscsempésztől, bizonyos "Panama-tól" visszaszerzi egy igen nagyrabecsült, elhunyt kutató, Allen Idai műkincsgyűjteményét, és ezek között rátalál Allen titkos irataira, melyben leírja Salamon király elveszett bányáinak, Ophir-nak a titkát, ami valahol Afrikában található. "Panama" mellett vetélytársra talál a new york-i felső tízezerbe tartozó Lyman fivérek és anyjuk Desiré, valamint a kongói gerillavezér, Waswa Monroe személyében. Hősünket segíti újdonsült barátja, a piti szeszcsempész, Frank Shepherd, az Archenzi família, és Patricia Watson, a színésznőből lett Afrika-kutató.

-Folytatása: Amon jogara

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki