FANDOM

Johnathan Thunder egy amerikai-angol származású archeológus, Jack Thunder apja.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Csanálosi Tibor

-Stílusminta: Johnny Thunder(LEGO Adventurers), Booker Dewitt(Bioshock Infinite)

-Előélete:

1869-ben született, a család első gyermekeként, egy Missouri állambeli kisvárosban. 21 éves korára az amerikai 7. lovasezredben szolgált, és egyike volt azoknak, akik részt vettek az 1890-es Wounded-Knee-i mészárlásban, mely során több száz indiánt mészároltak le az unionista katonák.

7cav.jpg

John később annyira bánta tetteit, hogy nem volt képes többé Amerikában élni és új életet kezdett Angliában, ahol megismerkedett Dr. Charles E. Kilroy-al, és későbbi feleségével, Annabelle-el. A múltjának szőrnyű mementóitól soha nem volt képes megszabadulni, így azt a későbbi kúriájuk egyik titkos szobájában elzárta, a kulcsát pedig egy 1800-as évekbeli technológiával készült időkapszulába helyezte, és elásta az Eiffel toronytól nem messze. Ekkor 1908-at írtunk, és ahogy elhagyta a várost, hirtelen meglátta, hogy egy csapat bandita éppen egy 8 éves kislányt akar elrabolni, de John leküzdötte őket. Mint kiderült, a kislányt Abelia-nak hívták, John felajánlotta, hogy hazaviszi, de a lány váltig erősködött, hogy nem akar hazamenni, így mást nem tudván tenni, egy jóbarátja, az egyiptológus Archibald Hale gondjaira bízta. Ezek után hazatért az ekkor már 12 éves kisfia, Jack mellé. Dicséretre méltó apaként nevelte fel,és már a gimnázium nyári szüneteiben számos expedícióra elvitte, és egy magához hasonló kalandorrá formálta, sőt fiával közös kalandjaikról a híres egyiptológus és sivatag-kutató, Archibald Hale könyvet írt. Ezek közül a legismertebb Ubar elveszett sivatagi városa utáni kutatás volt, melyben Dr. Hale is részt vett, ám végül nem hozta meg a várt eredményt. Ekkor Jack 17 éves volt .Végül úgy döntött 1912-ben, hogy a családdal együtt Amerikába költöznek, így a kúria és a benne lévő titkos szoba megőrzését Kilroy testvérére, Archibald-ra bízta, aki ezidőtájt az inasaként szolgált. Amerikában azt tervezte, hogy valahogyan vezekel az elkövetett bűneiért, ám ez nem valósulhatott meg a "Titanic" katasztrófája kapcsán.

Titanic-Cobh-Harbour-1912.JPG

Jacket még megmentette azzal, hogy egy bőrönddel eltorlaszolta a betörő víz útját, majd amikor Jack beszállt egy mentőcsónakba, Johnt elhagyta az ereje, és elmerült az Atlanti-óceán hideg vízében.

-Külső és Személyiség:

Jack visszaemlékezéseiben apja gondoskodó és jólelkű volt.

Külseje sokban hasonlított Jackére, kivéve, hogy John valamivel erősebb testalkatú volt, illetve míg fiatalkorában hosszú szakálla és haja volt, addig kalandor korára csak egy kis bajuszt és hátranyalt hajat viselt.

-Szerelmi élete:

Feleségén kívül nem ismert.

-Apróságok:

-A John jelentése: "Isten ajándéka".

-Jacknek összesen három kép maradt meg apjáról, egy festmény a "Thunder Ranch"-on, és egy 1911-es fotó, ami Kairóban készült(amin látszik, hogy John metszőfogából egy darab le van törve, ez egy utalás az író apjára), valamint a titkos szobában talált fénykép, amin a többi kadéttal látható.

-Jack-re azért került a tetoválása, mert az apja is Amset-Ra sírját kereste egy időben, és eme célt szimbolizálva tette magára a pecsétjét, fia pedig példaképként követte.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki