FANDOM

Jools Alec Pierce egyik munkatársa volt, egyben Andrew Mable riválisa.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Stanley Poole(Bioshock 2), Yi Suchong(Bioshock),

-Előélete:

Egykor Alec kutatótársaként ő is kutatta a Mortiferum Quid Viderim-ben rejlő lehetőségeket. Amikor Alec magán kezdett el kísérletezni, Jools próbált a lelkére beszélni, ám akkorra a méreg már teljesen szétzilálta a szerencsétlen kutató elméjét. Amikor Alec 1948-ban meghalt, Jools és Alec másik kutatótársa, Andrew Mable között szakmai vita alakult ki, hogy ki viszi tovább a kutatást, és hogyan. Andrew szerint ez a felfedezés túl veszélyes volt, Jools ellenben tovább folytatta volna, hogy az alvilági barátja, Morgan Reynolds(később Raymond Morigan) segítségével hatalmas vagyonokat keressenek a Dél-Amerikai gyümölcsből készült droggal.1950-ben Jools betört Andrew házába a kutatási anyagokért, ám ekkor letartóztatták és hamarosan az Alcatrazban találta magát, mivel a rendőrség kiderítette, hogy fiatal lányokon kísérletezik, hogy megtalálja a megfelelő(nem halálos) koncentrációt a droghoz. De ezt csak ő tudta, mivel Jools elrejtette ezt az információt egy olyan helyen, ahol biztonságban tudhatja.

-Külső és Személyiség:

Az 1950-ben történtek előtt egy szívélyes, ám lobbanékony zseni volt, ám a börtön egy zseniális pszichopatát csinált belőle.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-Jools, azaz: "pelyhes szakállú".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki