FANDOM

Josaphat egy San Francisco-i iparmágnás volt, a Rheaman Corporation vezérigazgatója,aki titkon nemcsak a város, de az Egyesült Államok vezetői székére pályázott.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Firkala Krisztián

-Stílusminta: Andrew Ryan(Bioshock), Robert House(Fallout), Roark szenátor(Sin City), Vincent Price,

-Előélete:

1917-ben, San Fransisco-ban született, az apja egy igen nagy üzleti birodalom feje volt, így nem is csoda Josaphat kivételes neveltetése. Csakhogy 1935-ben az apja egy orgyilkos áldozata lett, ekkor örökölte meg apja székét. Az egyik üzemét egy napon lerohanta egy piti bűnözőkből álló csapat. Ahogy a televízióban látta azt, ahogy elpusztul az egyik támasza mindannak, amit az apja felépített, véglegesen kiábrándult a társadalomból. Ekkor ugyanazon este a híradóban egy riportot is leadtak egy bizonyos Ayn Rand-el, aki által Josaphat egy számára tökéletesnek tűnő társadalom alapköveit ismerhette meg, az objektivizmus eszméjén keresztül. Az akkor 20 éves Josaphat meglátta az utat. Az egyetemen elkezdte tanulmányozni a nagy vezetők életrajzát, és a rögeszméjévé vált, hogy egy napon ő is azzá váljon. Az egyikkel különösen nagy szimpátiát érzett, az ifjabbik Memnón, egyiptomi fáraó által inspirált, Ozymandias című versben e sorokat olvasta: "Király légy bár, jöjj és reszketve nézz: nevem Ozymandias, urak ura." Eme újabb fordulópont után befejezte az egyetemet 1938-ban, majd hivatalosan is átvette apja cégének vezetői posztját. Sokáig csak szövögette a terveit, mígnem egy nagyszerű lehetőség adódott a számára, ugyanis a rendőrség '51-ben elkapta a főnökét a merénylőnek, aki az apjával végzett, de a bosszú helyett, a két frfi barátságot és üzlettársi viszonyt kezdett el ápolni, miután kiderült, hogy nagyon hasonló nézőpontokat vallanak. Így lett szövetségese a maffiózó Raymond Morigan-nek, akinek pénzügyi támogatásával és kapcsolataival gyakorlatilag segített Raymond-nak meghódítani San Francisco alvilágát. Közben a cégéhez is felbérelt olyan mérnököket, akik a 20-as években a Campbell & Son Manufacturing-nak dolgoztak, ezáltal a város addig soha nem látott technológiákat tudhatott a magáénak. Legnagyobb hibája az volt, hogy szabad kezet adott Raymond-nak, aki hozzájutván Alec Pierce felfedezéséhez, a Mortiferum Quid Viderim-hez, és bűntársa, Jools Slade által egy ebből készült droghoz, terjeszteni kezdték. Josaphat nem foglalkozott azzal, hogy tisztességtelen módon szereznek pénzt, ám azzal sem, hogy a szer halálos kimenetelű hibáit kiküszöbölendő, fiatal, elrabolt lányokon folytattak kísérleteket! Nem, a mágnás ehelyett újabb szövetségest szerzett magának, a fegyverüzem vezető, Harland Mcgraff személyében. Vele pedig egy különleges színjátékba kezdett, mely során az atomháború ellen kampányolt, míg Harland a szovjetek elleni védekezést preferálta, ezáltal mindkét tábort megnyerték, s ehhez a sajtó előtt egymás ősi ellenségeinek tettették magukat.

-Külső és Személyiség:

Egy kimért, megfontolt, nagy ember volt, aki mindenki más fölé helyezi magát, de van benne annyi, hogy ezt ne mondja mások szemébe.

Oldalra olajozott fekete haja, és egyszerű, két csík bajusza volt, melyekhez a legdrágább luxusöltönyöket hordta.

-Szerelmi élete:

Céljai és ambíciói nem engedtek időt ilyesmire, habár Lorraine Deckhardt őt is el akarta csábítani.

-Apróságok:

-A Josaphat azt jelenti: "Isten döntött".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki