FANDOM

Lance a Weekly News nevű újság egyik riportere, később Jason Monroe társa.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Weekly(Blacksad),

-Előélete:

1924-ben született San Francisco-ban, ahol egy nem túl extravagáns környéken tengette a gyerekkorát, de végül sikerült egyenesbe kerülnie(30 éves korára). A környéken és az egész városban jó baráti viszonyban volt a simlisebb fickókkal, így például az olaszokkal. Riporteri és újságírói állásban helyezkedett a Weekly News-nál, ahol kezdetben paparazzo fotók készítéséért kapta a fizetését, ám ez később megváltozott, és a szaftosabb, kocsmákban hallott pletykák után nyomozva rántott le sok leplet. Azonban a túlzott kíváncsisága miatt a rendőrség nem bízott benne, mivel valószínűnek tartották, hogy egy jó cikk érdekében kikotyogja a nyomozáshoz szükséges titkos információkat. Jason-el akkor találkozott, amikor Nolan Colburn múzsájának eltűnése után kezdődött meg a nyomozás.

-Külső és Személyiség:

Lance néha eléggé kétbalkezes, vagy ügyefogyott volt, de mivel senki nem látott benne komoly fenyegetést, így könnyedén be tudott férkőzni bárhova kémkedni. Bár ha arra került sor, az öklében is lehetett bízni.

-Szerelmi élete:

Playboy akart lenni, hogy sikerült e az egy más kérdés.

-Apróságok:

-A Lance azt jelenti: "lándzsa".

-Nagyon szerette a Rock 'N Roll-t, így amikor Jason-el mentek valahova, akkor is csak azt hallgattak az autórádión.

-Íme néhány kedvence:

-Elvis Presley-Hound Dog

-Elvis Presley-Jailhouse Rock

-Jerry Lee Lewis-Great Balls of Fire

-Chuck Berry-Johnny B. Goode(ez a szám egy anakronizmusnak köszönhetően szerepelhet a témában)

-Little Richard-Tutti Frutti

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki