FANDOM

Mary egy angol egyiptológus-régész, Jack Thunder barátja, James Smith testvére.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője:

-Stílusminta: Evelyn Carnahan(A Múmia), Lara Croft(Tomb Raider), Mikasa(Attack on Titan), Marion Ravenwood(Indiana Jones és az elveszett frigyláda fosztogatói),

-Előélete: 1898, október. 18.-án született, Londonban, Angliában, egy Johnathan Thunderhez hasonló híres felfedező, Sullivan Smith lányaként. Kislányként apja nyomdokaiba akart lépni, ámde az anyja és az ekkori társadalmi elvárások okán, ez igen nehezen sikerült neki. Végül sikerült kijárnia a Cambridge-i egyetemet( az Oxfordiak kidobták a szabad szája miatt).

Mary.jpg

1918-ban kiköltözött Egyiptomba, hogy csatlakozzon Howard Carter expedíciójához, ám Carter támogatói elutasították, így a Kairói Múzeum könyvtárosaként helyezkedett el. 1921-ben jött el számára az újabb lehetőség, amikor sikerült megfejtenie egy ősrégi papíruszdarabot, aminek segítségével megtalálhatta volna Amset-Ra fáraó sírját(ekkor találkozott Jack-el, aki kimenőn volt az Idegenlégióból, csak nem ment vissza), csakhogy az expedíció kutatói közül(20) 10-en rejtélyes körülmények között meghaltak(előbb eltűntek, majd másnap egy-egy nyilvános helyen találták meg őket, mumifikálva), így hát Mary abbahagyta a kutatásokat, és Jack-el is csak levélben tartotta a kapcsolatot. A "Nagy Világkörüli Futam" alkalmával ismét találkoztak Kairóban, amikorra Mary ismét Carter-el dolgozott.

-Külső és Személyiség:

Mary okos, bölcs és igen olvasott nő volt, ezért Jack-el való beszélgetései is nagyrészt játékos csipkelődésekből álltak. Testvérével is hasonló örök gyerekes hangulatban beszélt.

Mary igencsak érdeklődött az arab és egyiptomi kultúra iránt, így nem meglepő, hogy amikor egy bazárban esélye nyílt rá, egy díszes csadort öltött magára.

-Szerelmi élete:

Jacken kívül nem ismert.

-Apróságok:

-A Mary jelentései: "fegyelmezetlen, konok", bár ez valójában a beceneve, ugyanis a teljes neve Marion Smith, melyben a Marion "keserűt".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki