FANDOM

Matthew egy karibi kalóz, és Bencsparrow elsőtisztje.

-Megjelenés: Kalózok a Karib-tengeren: a Fekete Lobogó alatt

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Gibbs(Karib-tenger kalózai), Adéwalé(Assassin's Creed 4)

-Előélete:

Swansea-ben született, az Úr 1677.-ik évében, egy hajóács fiaként. 20 éves korában hajózott ki Amerikába, egész pontosan New York-ba, ahol hajósinasként szolgált, a "Virgin Elizabeth"-en. A későbbi évekeben azonban a hajó kapitányát leválltották, mivel az összeszürte a levet egy Fehér házi képviselő nejével, ezek után került Matthew a "Rebecca" fedélzetére, ahol segítette Sparrow lázadását, és mivel Hornigold nem vállalta el, Matthew lett Sparrow elsőtisztje.

-Külső és Személyiség:

Matthew Sparrow bölcs tanácsadója, egyfajta tolmács a kapitány és legénysége között. Társai rendkívül intelligensnek írták le, egy legenda is elterjedt róla, miszerint egyszer két pisztolylövéssel elintézett egy rátámadó fehér jaguárt!

Külsejében sose törekedett luxusra, egyetlen feltünőbb ruhadarabja egy díszes, zöld mellény, amit a Sparrow-al közös első portyájukon szerzett.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A nevének jelentései, Matthew: "Isten ajándéka", Archibald: "Püspöki szolga"

-Egy másik legenda szerint, egyszer egy vihar után egy hétre eltűnt a "Black-Mermaid" fedélzetéről, egy másik tiszttel eggyütt, nem tudni, hogy pontosan miért, de a tisztnek nem volt meg a bal lába, és valamiért sokkal kiéhezetebb volt, mint Matthew!

Fájl:Matthew jhons.jpg

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki