FANDOM

A "Halálos Álom", egy Ritka Dél-Amerikai gyümölcs, ami az Amazonas Észak-Nyugati részén termett, egészen 1963-ig, amikor az utolsó ültetvényt is felszámolták, mivel kiderült, hogy egy rendkívül addiktív, ám sajnos nagyon korai halált okozó kábítószer készíthető belőle.

-Megjelenés: Jack Thunder széria, Crimefall,

-Jack Thunder és csapata 1927-ben találkozott a növénnyel, akkor az expedíciós csapat 2 tagját vesztették el emiatt.

-Később, a fent említett expedícióban leírtak hatására, egy Alec Pierce nevű kutató 1948-ban felkereste azt a vidéket, ahol ez a bizonyos növény termett, onnan pedig több láda gyümölcsöt, magot és tövet vitt magával a San Francisco-i Tudományos Akadémián lévő laboratóriumába. Ott kísérletekbe kezdett, mellyel először az volta célja, hogy megszüntesse a leírtak alapján igen ízletes növény mérgező mivoltát. A növény nedvéből készített 1-es minta bár még mindig halálhoz vezetett, a tesztalanyként használt kutya rendkívüli erőt és egyéb képességekre tett szert. A további alanyoknál ezen képességek fejlődése párhuzamos volt a szérum fejlődésével, így egyre hosszabb ideig maradtak életben az anyaggal kezelt alanyok. Az hivatalosan utolsó, 23-as vegyületet kísérleti alanyok híján Alec magán tesztelte, és végül öt hónapig tudott élni, mielőtt nála is jelentkeztek olyan tünetek, mint az orrvérzés, hajhullás, mint a többi alanynál.

-Apróságok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki