FANDOM

Bradley Wright egyik barátja, és kísérője annak droggal és alkohollal fűszerezett kalandjai során. Foglalkozását tekintve stewardess.

-Megjelenés: Egy amerikai ópiumevő vallomásai

-Inspirálta: Noodle(Gorillaz),

-Előélete:

-Külső és Személyiség:

Frufrus rőt haja volt, szeplői, kicsit nagyobb szemfogai(melyek mellett később egy arany szemfog is helyet foglalt), valamint heterokrómiás szemei(a jobb szeme zöld, a bal szeme barna volt). Bradleynél egy fejjel alacsonyabb volt. Ruháit a tornacsukák, felemás zoknik, rövid nadrágok, fura feliratú pólók, több számmal nagyobb pulóverek, egy vödörsapka és egy Janis Joplin szemüveg tette ki.

Kezdetben egy ártatlan külsőbe csomagolt, de vadságra vágyó jellem volt. Azután, hogy Bradleyvel barátságot kötött, Nomi szépen, lassan rászokott a Brad által fogyasztott drogokra, bár nem az összesre és nem olyan nagy mennyiségben és rendszerességben. Habár a történet kronológiailag utolsó epizódjában 31 éves, végig megmaradt az ábrándos, aranyos tinilányos jelleme, amibe jó pár groteszk személyiségjegy is társult(például rendkívüli rajongás a véres B-filmek megy egyéb "nem túl nőies" filmek iránt, valamint előszeretettel lövöldözik a pisztolyával, miközben egy csokival és cukorral teli retikülből nasizik).

-Szerelmi élete:

-Apróságok:

-A valódi, teljes neve Naomi Caroline Kilroy(ebben a Kilroy Charles E. Kilroy-ra utal, a lány egyik rokonára). Ezt rövidítette Naomi C. K.-nek(mely az Író egyik ismerősének, Székely Noéminek az angolosított neve), de mivel szereti az édességet(sweets), ezért becézte magát "Sweet Lover"-nek, később rövidebben "Sweetlove"-nak. Egy filmes utalás okán pedig Nominak is becézte magát.

-Naomi egy sajátságos szlengszótárat használ, mely az Író által használt szlengek összessége.

-Bradhez hasonlóan Nomi is szereti a zenét, sőt! Míg Brad a zene szövege által adott gondolatokat értékeli, addig a lány a ritmusok és ütemek kombinációjából nyel bizonyos(sok esetben akár szexuális)ingereket. Ehhez kapcsolva Naomi kedvenc énekese Tom Jones volt, tőle is a "She's a Lady" és a "Delilah" című dal, később pedig a Gun's N' Roses-tól a "Sweet Child O'Mine"(melyet egy karaoke bárban elő is adott), és végül Mick Jaggertől és David Bowietól a "Dancing in the Street"(erre gyakorta járt el egy sajátos koreográfiát Bradel).

-Koncepciók:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki