FANDOM

Nathaniel egy eredetileg Jean de' Sablie néven alkotó festő volt, később különc New York-i milliárdosként lett ismert.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Jay Gatsby(A Nagy Gatsby),

-Előélete:

1881-ben született, Jean de' Sablie néven, egy szegény francia faluban, ahol megpróbált, mint festő, betörni a köztudatba. Ez sikerült neki, de később, hogy elég pénzt szerezzen születendő kislánya eltartására, meghozta élete legrosszabb döntését: üzletet kötött Daniel Mandussal, az ázsiai bandavezérrel, és a későbbi "ópium-báróval". Kezdetben minden rendben ment, de az adósságait nem tudta törleszteni, mivel 1908-ban egy szerencsétlen kártyaparti során Johnathan Thunder elnyerte az összes pénzét, így a "Vörös Sárkányok" egy másik utat ajánlottak neki, hogy törlessze az adósságait. El kellett nekik adnia Jean barátjának, Lord Jericho Idainak az első házasságából való lányát, Abelia-t. Mivel Jericho családi élete nem volt teljesen békés, a 8 éves leányzót nem volt nehéz meggyőzni, hogy töltsön el egy pár napot Jean párizsi lakásában, csakhogy mielőtt a banda tagjai behajthatták volna a tartozást, mit ad Isten, a véletlenül megint ott tartózkodó John Thunder megmentette a lányt, s mivel a lány nem akart visszatérni a családjához, így Archibald Hale neveltlánya lett. Eme események után kénytelen volt eladni az egyszülött kislányát, Susanne-t. Ám Jean időt kért, hogy legalább kiiskoláztathassa a kislányt, és majd 19 évesen elviszi, Daniel beleegyezett, így Susanne a Sorbonne egyetemre került nagykorában, Adalard Roulline és Charles Kilroy szárnyai alá. Jean a világháború alatt elterjesztette a halálhírét, és szégyenében új életet kezdett New Yorkban, ahol megbundázott lóverseny fogadásokkal és jó tőzsdei befektetésekkel hatalmas vagyonokat halmozott fel, majd egy tervvel állt elő: szervez egy versenyt, amelyben a világ legtapasztaltabb kalandorait összehívja, ezáltal ők eljuthatnak Daniel-hez, és vagy végeznek vele, puszta önvédelemből, vagy Daniel elfogadja őket Susanne helyett. A verseny "Nagy Világkörüli Futam" néven 1922-ben került megrendezésre, és a terv addig működött is, amíg Susanne össze nem találkozott a versenyen részt vevő Jack Thunderrel, és félig szerelemből, félig kalandvágyból vele nem tartott.

-Külső és Személyiség:

Nathaniel egy kimért, jókedélyű ember látszatát keltette, de a végén kimutatta igazi arcát, miszerint lélekben gyenge.

-Szerelmi élete:

Feleségén kívül nem ismert.

-Apróságok:

-A Nathaniel annyit jelent: "Istenadta".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki