FANDOM

Nolan az 50-es évek egyik nagyra becsült művésze: festő, fotóművész, szobrász, zeneszerző, dalszövegíró, művészfilm-rendező, színdarab-szerző.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Sander Cohen(Bioshock), Samuel Gotfield(Blacksad), Salvador Dali, Fata György,

-Előélete:

1907-ben született, anyja francia, apja pedig spanyol volt, így a születési neve igazából Natalio Colón volt. 20 éves korára már egyértelművé vált a tehetsége a különböző művészeti területeken, így belevágva a nagybetűs életbe kivándorolt Amerikába, ahol Nolan Colburn-ként sikeres művészi karriert futott be. 1949-ben épp San Francisco-ban tartózkodott, mikor is meglátott egy lányt, aki magányosan rótta a város utcáit. A művésznek megtetszett a Susan nevű lányka, aki, mint múzsa, vele maradt(az alkotó persze végig úriember volt, így semmiféle együttlétről nem volt szó). Mikor '55-ben a lány munkát vállalt egy San Francisco-i galériában, útjaik szétváltak. Ezenkívül Nolan két nagylemez erejéig összefogta a San Francisco-ban élő, énekeseket, olyanokat, mint Lorraine Deckhardt, Paulette von Black, Reed Ryan, Cecile Servantes, sőt, a színésznő Isabelle Lefleur is!

-Külső és Személyiség:

"Engedd meg, hogy feltegyek egy kérdést! Mi is a művészet? Szórakoztatni, elgondolkodtatni, netán jobbá tenni a közönséget? Esetleg olyat alkotni, ami mindezeken túlmutatóan feszegeti az emberiség határait? Vagy csak unaloműzés? Egy rakás csicsás szar elkészítése?! TUDOD MIT?! Mindegyik, és egyik sem!" -Nolan egyik eszmefuttatása.

Nolan általában selyem inget, és nyaksálat viselt, vagy elegáns zakóját, ha az utcára merészkedett. Ünnepi alkalmakkor pedig fényűző öltöny, egy tincsen kívül eleve hátranyalt hajához, és pödört bajszához és kis szakállához a vastag púder, szemkihúzás és a kifestett száj csak hab a tortán.

-Szerelmi élete:

Nem ismert, bár mitagadás, hogy értet a nők nyelvén!

-Apróságok:

-A Nolan "kis harcost" jelent.

-A múzsái megszólítása(bestia), és egyik másik jellemvonása az Író egyik rajzbeli mentorára utal.

-Ismert művei:

-"A Pogány bárka"(absztrakt festmény)

-"Nincs kérdés"(absztrakt festmény)

-"A tengeri látomás"(absztrakt festmény)

-"Az Elveszett Amazon"(absztrakt festmény)

-"Csend"(absztrakt festmény)

-"Lelkek"(absztrakt festmény)

-(befejezetlen)"Cassiopeia Utolsó Tánca"(absztrakt festmény)

-"Hét nemzetű sereg"(dalszöveg Paulette von Black-nek)

-"Állj fel"(dalszöveg Reed Ryan-nek)

-"Semmi Áskálódás"(dalszöveg Isabelle Lefleur-nek)

-"Bűnös"(dalszöveg Isabelle Lefleur-nek)

-"Angyalka"(lemez)

-"Valami a Nagyvárosból"(lemez)

-"Sonate au clair de lune"(művészfilm)

-"Dominic & Kirsten"(musical)

-A Nolan-hez talált inspirációs kép:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki