FANDOM

Paulette a híres Scarlett von Black lánya, és egy hozzá hasonló énekesnő.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Moczó Andrea

-Stílusminta: Anna Dewitt/Elizabeth(Bioshock Infinite BAS),

-Előélete: 1936-ban született, amikor az anyja éppen hazaért egy nagy európai turnéról, az apja pedig a híres showman, Sheridan Sheiman volt. Az tanulmányai befejeztével, 1951-ben elkísérte anyját annak San Fransisco-i fellépésére, a Diamond & Velvet Club-ba, ahol azonban Scarlett elharapta a nyelvét, és majdnem elmaradt a fellépés, ám a kis 15 éves Paulette bátran kiállt a színpadra, és szende stílussal, de csodaszép hanggal elénekelte a "Someday" című dalt, amit a tömeg nagy ujjongással fogadott. Pár héttel később már lemez szerződése volt a Neetle Records-nál, az anyjának vett egy csodaszép házat Párizsban, ő pedig "Raymond Morigan énekesmadaraként" (Lorraine Deckhardt-al együtt) sztár lett. A Crimefall eseményei alatt Raymond aljas módon kihasznált eszköze volt, de miután Jason Monroe nyomozása során az eset lezárult, Paulette New York-ba költözött a híres író, Carter Kronski társaságában.

Itt egy igen virágzó karriert futott be, mint a Dream Factory, azaz Max Ikira klubjának a sztárja, és mint a The Eldorados frontembere. Ebben a bandában mellesleg a két vokálénekese volt, Natasha Romero és Naomi Sweetlove nővére, Tami. Később feleségül ment egy Roger Klintock nevű producerhez, aki azonban rendszeresen megcsalta a lányt, ami miatt Paulette viszonyt kezdett az akkor 16 éves Brad Ikira-val.

-Személyiség:

Paulette-t világéletében szendének, és szerénynek ismerték barátai és kollegái, aki a színpadon valósággal kivirágzott.

A külsejét ébenfekete haja, kissé szomorkás szeme, és persze az elmaradhatatlan fellépőruhája adta.

-Szerelmi élete:

San Francisco-ban Raymond tervének a része volt, hogy beleszerettették Jools Slade-be, és hogy le kellett feküdnie Miguel Paparazzo-val. Mivel emiatt jó darabig nem tudott megbízni a férfiakban, valóságos felüdülés volt számára Roger, és később Bradley.

-Apróságok:

-Neve annyit tesz: "kicsi", a valódi vezetékneve viszont ismeretlen, mivel 51 után hivatalosan felvette a "von Black" nevet, de valószínűleg Sheiman.

-A "Someday" című dal(Scarlett sok dalához hasonlóan) egy Postmodern Jukebox feldolgozás, a történetben pedig egy 1941-es sláger, aminek a bakelitje megtalálható Jason Monroe irodájában is.

-Paulette 60-as években alakult együttesének a neve, a The Eldorados egy hasonló női együttesre, a The Shangri-Las-ra utal, de magát a triót a Martha & The Vandellas-ról mintázta az író.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki