FANDOM

Ray egy hírhedt gengszter, akit San-Francisco-ban csak az "Éjszakai élet királyának" hívtak. Egyben a Diamond & Velvet Club , a Naughty Pavilon, a Jazz Lounge és 1951-től a Neetle Records tulaja.

-Megjelenés: Crimefall

-Valós Megfelelője: Varga Szilárd

-Stílusminta: Frank Fontaine(Bioshock),

-Előélete:

Raymond, ismeretlen időpontban, ismeretlen helyen született, eredetileg Morgan Reynolds néven, de azután, hogy 17 éves korától elkezdte simlis életvitelét, több más álnevet használt. Első komolyabb üzlete az volt, amikor az apja ellopott fizetését felhasználva lefizette a középiskolájának a baseball csapatát, hogy veszítsék el az országos döntőt, amin részt vettek. Morgan egy fogadóirodában hatalmas összeget szakított, majd azzal együtt elhagyta a családi házat, és Chicago-ba költözött, ekkor született a szülei második gyerekeként, a testvére, Daryl. Miután a város összes kaszinójából kitiltották, New York-ba ment, ahol egy kisebb bűnbandát szervezett, akikkel megkezdte alvilági tevékenységét. Egy napon azonban egy félresikerült üzlet vége az lett, hogy mivel elszámolta azt a pénzösszeget, amit egy keménykezű bártulajnak, és hasonló "üzletembernek", Alfred Cassidy-nek kellett volna odaadnia, tűzpárbaj kezdődött el, mely végén Morgan végzett Cassidy feleségével. A bosszú elől Morgan San Francisco-ba menekült, és elkezdte felépíteni bűnbirodalmát a nyugati parton. 1947-ben ismerte meg az akkor még kutatóként dolgozó Jools Slade-et, akivel jóbarátokká váltak, habár Jools sokáig Ray bűnözői életmódja ellen volt. Amikor Jools felettese, Alec Pierce '48-ban meghalt, Morgan segítette a barátját pénzzel és egyéb segítséggel, hogy az tudja folytatni a kísérleteket. A kísérlet fő tárgya egy Mortiferum Quid Viderim nevű Dél-amerikai gyümölcs volt, melyből Alec egy gyógyszert akart készíteni, míg Jools a tökéletes drogot akarta kifejleszteni, ami nem okoz olyan halálos szövődményeket, mint amikbe a saját magán kísérletező Alec is belehalt. Jools másik munkatársa, Andrew Mable biológus megállapította, hogy emberi kísérletekre serdülő lányok lennének a legalkalmasabbak, de az erkölcsi morálja ezt nem engedte, Jools-al és Morgan-el ellentétben, akinek az emberei sorra kezdtek el diáklányokat rabolni, először csak ritkábban, majd miután erre Andrew rájött, feljelentette Jools-t a rendőrségen, így a kísérleteket Morgan-nek kellett folytatnia. Felkereste Andrew-t, és megfenyegette, hogy ha nem segít, vele és a húgával is végeznek, de ő visszautasította. A húga, Lucia viszont titokban Morgan kutatótársa lett, hogy a testvérét védje. 1949-ben egy szokásos leányrabló akcióra mentek, mely során egy rendőrtisztre, Jason Monroe-ra bízott lányt akartak elvinni. Jason viszont ellenállt és miután egy áttört szélvédő üvegszilánkjával átszúrta a Morgan-t elkísérő Travis Mccanagh tenyerét, a zsaru brutális módszereivel teljesen összezúzta Morgan arcát. A rablók a lánnyal együtt elmenekültek, és egy Wilson Duran nevű sebésszel új arcot kapott Morgan, majd felvette a Raymond Morigan nevet. Új arcát és nevét kihasználva összebarátkozott a híres lemezkiadó cég, a Neetle Records fejével, Benjamin Neetle-el, így annak halála után ő örökölte a kiadót, és vette szárnyai alá a kis Paulette von Black énekesnőt, aki miután hogy-hogy nem beleszeretett Jools-ba, Ray eszközévé vált, a bíróságon fellebbezhessen és szimpátiát nyerjen az esküdt székkel szemben, plusz a lány a "szolgáltatásaival" fizetett a híres sztárügyvédnek, Miguel Paparazzo-nak. Később pedig az iparmágnás, Josaphat Rheaman egyik üzlettársa is lett Morigan, segítve annak az utópia megalkotási terveit, sőt ekkor kezdte meg egyik embere, Happy Mansfield a Los Angeles-i tevékenységüket.

-Külső és Személyiség:

Ray egy tenyérbemászó, szívélyesnek tűnő személyiség volt, ami ideális álca volt a benne rejtőző gazember elfedésére.

Ray-t nem lehetett nem észrevenni, már csak az élénkpiros öltönye miatt is, de ezen kívül az álcázás mestere volt.

-Szerelmi élete:

Miután Jason Monroe megölte riválisát, Alfred Cassidy-t, Ray magáévá tette annak az üdvöskéjét, egyben Raymond egyik menedzselt sztárját, Lorraine Deckhardt-ot.

-Apróságok:

-Raymond, azaz: "bölcs felvigyázó".

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki