FANDOM

Az elveszett városok és misztikus lények megszállottja, Jack Thunder egyik barátja.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Paul "De Pleur" Harmon, Darpan(Far Cry 4), Tenzin(Uncharted 2: Among Thieves),

-Előélete:

1872-ben született, valahol Walesben. Hőseinkkel akkor találkozott először, amikor azok a "Nagy Világkörüli Futam" keretein belül átvágtak a Himaláján. Ekkortájt Roger két ősi tibeti legenda nyomában járt, egy rejtélyes kézirat alapján kereste Shangri-La városát, és a Yetit.

Későbbi feltűnése Jack 1927-es Dél-Amerikai expedíciója során történt. Mielőtt Jack-kel találkozott volna, titkos fekete piaci kereskedelmet folytatott egy Waswa Monroe nevű afrikai hadúrral, akinek segített gyémántot csempészni a személyi tengeralattjárójával, cserébe az neki adta a gyémántok bizonyos százalékát, amiből az expedícióit fizetheti. 1925-ben az Elefántcsontpart környékén összefutott Dan Blake-el, és Dr. Kilroy-al, akik épp egy afrikai kutatást zártak le, és kellett nekik egy fuvar. Azonban amikor Roger elmondta, hogy egy Brazil ismerőse olyan információkhoz jutott, ami alapján megtalálhatják az elveszett aranyvárost, El-Dorado-t, Kilroy táviratot küldött Jacknek, hogy találkozzanak egy megadott koordinátánál, egy év múlva.

-Külső és Személyiség:

Roger egy harsány, élénk személyiség volt. Jack sokszor szóvá tette hangos beszédét, melybe szép számmal szőtt káromkodásokat, és furcsa szájtartását.

Alacsonyabb termetű, pocakos, de rendkívül erős volt. Hosszú fekete szakálla, és haja volt, bal szemén szemtapaszt hordott, az orra pedig törött mivolta miatt kissé jobbra húzott.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A Roger "híres lándzsát" jelent.

-Amikor a szem és orr sérüléséről kérdezték(vagy ő maga hozta fel), akkor mindig mást mondott, hogy sérült meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki