FANDOM

Rufus egy feltaláló zseni, akinek fegyver-kreációit a polgárháborús dél akarta felhasználni, ám Rufus ezt megakadályozta. "Jango" Laisa barátja.

-Megjelenés: Volt egyszer egy Silvertown

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Artemus Gordon(Vadiúj Vadnyugat),

-Előélete:

Rufus előéletéről semmit sem tudunk, csak annyit, hogy 29 évesen érkezett a Golyózápor szurdokba, ahol fegyverkovácsként helyezkedett el, ám egy idő után félrevonult a világ elöl, hogy tudományos addikcióit kiélve hihetetlen találmányok megalkotására tegye fel az életét.

-Külső és Személyiség:

Rufust egyfajta viktoriánus Da Vincinek tartották, napokat töltött tervezéssel és kutatással. A kutatás céljából előfordult, hogy csak azért ment el a helyi kocsmákba, hogy verekedést provokáljon, és tesztelhesse a kreációit.

Külseje is eme életmódját tükrözte, magas és vékony volt, ruhája pedig elegáns.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A Rufus egy latin név, ami annyit tesz: "Vörös hajú".

-A találmányok és a Machinológia:

-Amikor már elhíresült a zsenialitásának a híre, a konfederációs parancsnokok felbérelték, hogy tervezzen nekik fegyvereket, amikkel megnyerhetik a háborút, ezért Rufus, hogy alkotásai ne szolgáljanak rossz célt, vándoréletet kezdett élni, városról városra járt, ahol a vásárokon keltett feltünést a helyiek között. Később, amikor a polgárháború kezdetén Jeremiah Booker belekezdett Silvertown építésébe, Rufust bérelte fel, hogy a találmányaival létre lehessen hozni egy várost, ami a többi fölött áll.

-Többek közt olyan találmányai is voltak, mint:

-Kézi Gatling gépfegyver: A Gatling géppuska könnyen hordozható verziója, melynek kettes számú változatát hasra lehetett szíjazni.

-Hordozható vetítőgép: Egy vállon nyugvó keret, amin hátul egy kezdetleges vetítőgép, elől pedig egy vászon kapott helyett.

-Gőzmeghajtású Monowheel: Da Vinci tervei alapján készített egykerekű jármű, melynek kerekében foglalt helyett a sofőr, s ez még egy gőzhajtóművel is kiegészült(sajnos amikor Laisa használta, a találmány felrobbant, szerencsére Laisa túlélte).

-Gőzmeghajtású tolókocsi: Rufus számított arra is, ha esetleg belerokkan az egyik kísérletébe, így készített magának egy automatizált tolószéket, amit két karral lehetett működtetni, bár végül pusztán kényelmi funkciókat látott el.

-"Mechanikus úriemberek": Robotizált, gőzmeghajtású robotok, és karok. Egyik verziójában ötvözte a fennt említett hordozható géppuskákkal.

-"Magasugró": Teleszkópos talpú cipő, mely segítségével a viselője akár 5 méter magasra is képes volt felugrani.

-Ezenkívül Silvertown csodái...

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki