FANDOM

Scarlett von Black egy francia-amerikai származású jazz-swing énekesnő az 1920-as években, Paulette von Black édesanyja.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Dudás Réka

-Stílusminta: Velvet von Black(The Haunted World of El Superbeasto), Jordan Baker(A Nagy Gatsby), Robin Adele Anderson(Postmodern Jukebox),

-Előélete:

1902-ben született Párizsban, egy rendkívül gazdag családba, eredetileg Scarlett Buelois-ként. Diákévei alatt felfigyeltek nagy ének-tehetségére, és így a Párizsi műegyetemre is bejuthatott. 1914-ben a háború elöl kivándorolt amerikába, New York-ba, ahol munkát kapott egy éjszakai bárban, az Black Cat-ben, egész pontosan a bár alatt üzemelő zugkocsma színpadán, ahol csodás énekével mulattatta a nagyérdeműt. Később hírhedt New Yorki gengszterek üdvöskéjeként helyezkedett el. 1922-ben megismerte Jack Thundert, aki a "Nagy Világkörüli Futam" során látogatást tett a bárban. Jack későbbi kalandjaiban is feltűnt egy-egy elegánsabb szórakozóhely színpadán, később 1929-ben kivándorolt Berlinbe, ahol együtt élt Sheridan Sheiman-el, akivel 1934-ben összeházasodott, majd 1936-ban életet adott a kis Paulette von Black-nek. 1951-ben, Paulette első fellépése után Scarlett a lánya által neki ajándékozott házban élt Párizsban.

-Külső és Személyiség:

Scarlett Jack elmondása szerint egy nagyon bohókás természetű személy volt, sokszor a műsorok után nem vonult vissza a művész-öltözőjébe, hanem egy ütős koktéllal és egy cigarettával a kezében elvegyült az emberek között és ő is velük szórakozott.

A fellépőruhái elegánsak, ám mégis pimaszak voltak.

-Szerelmi élete:

Sheridan-en kívül nem ismert.

-Apróságok:

-A Scarlett jelentése: "Kelmefestő".

-Előfordult, hogy egyfajta stand-up esteket adott, melyek fő részei voltak a paródiák.

-Zenekara neve, az "Andrew and Andrew and Andrew and Andrew band" Hajós András "Hogyan nem lettem zongorista" című fellépéséből származik.

-A Scarlett által énekelt dalok modern számok átdolgozásai(hála: Postmodern Jukebox):

Eredeti / Scarlett verzió:

Girls Just Wanna Have Fun / Girls Just Wanna Have Fun

Bad Romance / Bad Romance

Gangsta's Paradise / Gangsta's Paradise

Young and Beatiful / Young and Beatiful

Blank Space / Blank Space

Don't You Worry Child / Don't You Worry Child

Gentleman / Gentleman

Wiggle / Wiggle

Single Ladies / Single Ladies

Thrift Shop / Thrift Shop

Call Me Maybe / Call Me Maybe

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki