FANDOM

A Crimefall Femme Fatale karaktere.

-Megjelenés: Crimefall

 -Valós Megfelelője: Darab Zsuzsa

-Stílusminta: Elizabeth/Anna(Bioshock Infinite: BAS), Ilsa Lund(Casablanca), Mia Wallace(Ponyvaregény), Nancy Callahan(Sin City), Snow White(Wolf Among Us), Lauren Bacall,

-Előélete:

1934-ben született, San Francisco-ban, Alec Pierce, a felfedező lányaként. Kiskorában apja történetei és kalandjai mindig is lenyűgözték, ám sajnos pont egy ilyen felfedezés hozta rájuk a bajt is. Egy 1948-as Dél-Amerikai expedícióról hazahozott gyümölcs volt minden baj forrása, a Mortiferum Quid Viderim. Az apja kutatásai idővel egy addiktív, és halálos drogot véltek felfedezni a termésben, amibe az bele is halt. Miután az anyja is elhunyt egy autóbalesetben, 15 évesen egyedül maradva, az akkor még rendőrként szolgáló Jason Monroe-ra bízták. Sajnos Jason kialakuló szerencsejáték függősége miatt hanyag módon figyelt a kishölgyre, minek következményeként, Susan-t elragadta két rabló, akik a "Naughty Pavilon"-ba akarták vinni, hátha valami jutalmat kaphatnak a főnöküktől, de Susan szerencsére el tudott szökni, és ekkor jött egy váratlan őrangyal, Nolan Colburn személyében. A művész nevelésében cseperedett fel, s vált Nolan egyik múzsájává is egyben. 21 évesen kezdte meg az egyedüllétet a nagyvárosban, munkát vállalt az egyik galériában és minden jól is ment, amíg a húgát, Helen-t(aki szintén Nolan múzsája volt) el nem rabolták. Így a sors ismét összehozta Jason Monroe-val, a magánnyomozóval, akivel az volt a terve, hogy először megkeresteti vele Helen-t, majd elcsábítja, hogy kellőképp a padlón legyen, amikor majd a végén beteljesíti a bosszúját, a sok évvel azelőtt történtekért.

-Külső és Személyiség:

"Csak a szürkésbarna szemei, és az éj fekete haja ami biztos, a többi merő rejtély a számomra..."

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A Susan jelentése: "liliom".

-A Susan-hoz talált inspirációs kép:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki