FANDOM

Francia diáklány és utazó Jack Thunder egyik segítője és szeretője.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Fikcionális karakter

-Stílusminta: Elizabeth/Anna(Bioshock Infinite), Romi(80 nap alatt a föld körül), Liza Snow(Far Cry 3),

-Előélete:

1904-ben, Párizsban látta meg a napvilágot, egy földhözragadt cselédlány, és egy álmodozó festő lányaként. Apja 1902-ben, a "Megcsalók" című képével 200.000 Frank ütötte a markát, így a kis Susanne egy csodás gazdag lakásban tölthette volna a gyermekkorát, ám az apja szerencsétlenül elsülő üzletet kötött a "Vörös Sárkányok" nevű ázsiai csempészbandával, melynek végén apjának el kellett őt adnia, azonban időt kért, hogy felnevelhesse lányát. Így a Sorbonne egyetem egyik professzorának, Adalard Roulline-nak a gondjaira bízta, majd 'meghalt'. Később Dr. Charles Kilroy is a tanítója lett, akit szinte nagyapjaként szeretett.

Postcard Paris.png

A háború kitörésekor az egyetem falai nyújtottak számára menedéket, ahol későbbi élete nagy részét is töltötte a könyvek sokasága közt. Ez volt az egyik oka, hogy elkezdték érdekelni az izgalmas kalandokról, és távoli, egzotikus vidékekről szóló könyvek. Kedvence a John Thunder Biográfia volt, melyben először hallott Jack Thunder-ről akivel 1922-ben, a "Nagy Világkörüli Futam" alkalmával találkozott, majd utazott el, amikor annak útitársa, Dr. Kilroy meglátogatta régi barátját, Adalardot.

Az 1922-es kaland után Jack-el egy pár hónapig New Yorkban élt, ám amikor az elkezdett egyre nagyobb barátságban lenni a helyi szeszcsempészekkel, Susanne hazaköltözött Párizsba, ahol elhatározta, hogy megkeresi önmagát, s lassan az évek alatt a félénk kislányból érett nővé vált. A Sorbonne egyik kiemelt diákjaként részt vett az 1928-as Párizsi Gibson Expon, ahol ismét találkozott Jack-kel.

-Külső és Személyiség:

Susanne szerény , ugyanakkor rettentően okos, és jólnevelt volt.

Külleme mindig ápolt volt, még az expedíciók során hordott ruhái is szinte divatárúk voltak.

-Szerelmi élete:

Igazából Jack volt az első komolyabb kapcsolata.

-Apróságok:

-A Susanne annyit jelent: "Liliom".

-Koncepciórajzok:

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki