FANDOM

Waswa egy belga-afrikaans származású kongói gyémántcsempész, gerillavezér és hadúr.

-Megjelenés: Jack Thunder széria

-Valós Megfelelője: Csanálosi Dávid

-Stílusminta: Vaas Montenegro(Far Cry 3),

-Előélete:

1893-ban született, apja egy brit misszionárius, anyja pedig egy afrikai törzs tagja volt, Waswa faluját a britek kiskorában lerombolták, és ekkor alakult ki gyűlölete a külföldi "hóditókkal" szemben. Ezek után késsel rátámadt egy tisztre, ami miatt az élete nagy részét egy Gabon-i börtönben töltötte, ám amikor 1919-ben, 26 évesen kiszabadult egy börtönlázadást követően, az elítéltekből összeállította a gerilla bandáját, akikkel 2 éven belül kiterjedt gyémántcsempésszé váltak. Később titkos csempész üzletet kötött a kriptozoológus Roger Mcmahovic-al, hogy az tudja pénzelni az expedícióit. Csakhogy 1927-ben, amikor Roger egy tengeralattjáró fedélzetén csempészett volna át több ládányi gyémántot(és vitte volna Jack-et és csapatát) Brazíliába, a jármű léket kapott, és bár el tudtak menekülni, a drágakövek a mélybe süllyedtek.

-Külső és Személyiség:

Nem tudni, hogy a kis kori traumája, vagy a börtönviseltsége miatt, de tény, hogy Waswa egy közveszélyes, teljesen őrült pszicho-és szociopata volt, fogjait a legkegyetlenebb módszerekkel kínozta meg a terveihez szükséges információkért, büntetésből, vagy csak úgy szórakozásból. Ami azonban tényleg ijesztővé tette, hogy ezt meg tudta fejelni azzal, hogy a racionális ravasz elméjű vezető, és a vérszomjas vadállat kiszámíthatatlan módon váltakozott benne(amit a csempész árúnak szánt természetes drogok elő kóstolása is fokozott).

Külseje egy jól felszerelt zsoldoséra hasonlított leginkább, leszámítva a(valószínűleg lopott) kitüntetéseket, és a különleges haját, ami középen kakastaréjhoz hasonlóan volt megvágva, oldalt pedig afro tincsekbe volt fonva.

-Szerelmi élete:

Nem ismert.

-Apróságok:

-A Wasswa név azt jelenti: "Elsőszülött".

-Jacket gyakran szólítja "broer-nek", ami afrikaans nyelven a testvér.

-3 nyelven is beszélt: angolul, franciául, és afrikaans nyelven.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki